Fikanörd nr.1, no comments!

Tjohej, förlåt för att jag har bloogat så liite idag!

Idag hände väl inte så mycket på skolan, jag och Calle kollade vem som var vigast, jag var, wiioh stolt! Men har typ varit lika vig som han eller ja om man ska kalla det vig då, haha. Det betyder att mitt strechande har gett lite resultat. Efter skolan var det tjejgrupp, vi bakade muffins och kladdkaka. Kladdkakan var supergod, muffinsarna såg absolut inte goda ut men smaka då helt okej juh! Hände ju också andra knasigheter där också, borde inte nämnas. Efter tjejgruppen blev det att gå hem och äta, kan ju säga att jag åt inte mycket. När mamma var iväg och körde Louise till träningen och handlat har jag spenderat min tid i köket med Ellen, hon höll på med min data medans jag slet med matten. Mitt i allt vart det lite bullfik, haha, att jag orkade?! Nu är det dags för mig att soova sött. Godnatt! <3

Bilder dårå...

En porrigtbusig Jenka!

Slimemuffins, orsomething.

Den smarriga kladdkakan!

Mumsmums.. ÄCKLIG grädde... smakade caramellfärg! :(

Jaa, somsagt såg ju muffinsarna inte, så goda, heheeh!









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0