It's alright, It's okey!

Helloo cutiepies! ;)

Jag och Fellangiirl har stått i fiket väldigt chill. Fast fick gå där ifrån för att jag och några andra iklassen skulle göra/göra klart matteprovet. Jag hade bara några tal som behövdes fixas gick väl ändå heelt okeyy. Förstog inte 9C:s klasströjja (lr vad det nu heter) både Calle och Oscar försökte förklara typ, det gick inge bra, jag typ hehe du vet väl att jag är blond igentligen? That's my life, bra att man har en ursäkt iallafall! Snart blir det träning, har typ världens träningsvärk i kroppen men har ju varit lite skadad så... Mer LOVELY kan det ejj bli! Dags att byta om I actually think. See yah all guyys! <3


Min fina dikt om STURE! :') <3

HAHA, beautiful!

För alla som är intresserade av Jonathans näsa! :)

Försöker?







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0