Riksgränsen-10

Riksgränsen har varit amazing. Många roliga händelser. Pappa "krashade" mest, fast han vågar inte erkänna det, pappor, suck, haha! Sen har min kära fader lite halv dålig hörsel ibland så när vi satt och kolla på bilder från min kusins bröllop hörda han heeelt fel!

Louise bläddrar bild eller vad det nu kalllas.
Louise: En till bild.. 
Pappa: En bmw?
Louise: En till bild! suck. haha
Jag: HAHAHAHAHA!
 

En annan knasighet som kanske inte verkar vara så där jätte kul i era öran var när jag och Louise hade varit och köpt lite godis till kvällsmyset var man ju så där trött efter en dag i skidbackan kanske lite för trött till och meed. Sådär så man blir flammsigmojsmojs, Sista biten till stugan börja vi springa och jag hade mjukis byxor, munkis och min feting jacka och sprang vääldiiiigt osäriöst... Mitt i när vi sprang börja jag fiffiluura i mina tankar och helt plötsligt känner jag mig som en frukt, en livslevande springande frukt. Såklart börjar jag asgarva åt mina knasiga tankar och Louise fattar ingenting hur mycket jag en försöker säga vad jag tänkar och känner mig som går det inte pågrund av att jag garvar som en TOK! Tillslut får jag fram vad jag vill säga, hon fattar typ nada men garvar ändå, ojoj, knaaaas! Haha, man kanske måste uppleva det för att förstå, kan vara såå, haha! Borde jag sluta skratta? Nejjuuuuu, hahahhahaha!

Annars har det varit jätte fint med sån underbar skidåkning (jag vet, jag har sagr det typ.. tusen gånger). Kommer verkligen sakna det, hehe. Hoppas på en trip dit nästa år, skulle vara awesome!














Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag blir så less när han inte kan skaffa sig en hörsel!

:D

2010-03-28 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0