Shake that ass for me!

Hejhej, hade en rolig kväll igår, tack mina flickor utan er hade det varit sämst!


Ajja, det börja iallafall at vi fixa hos oss Amilia då mitt i allt fix åt vi mat, supergott! När vi var klara gick vi ju då till dit de nu var, hehe. Väl där var det ju bara att shake the ass, med alla andra småfjortisar, haha! Jag och Jenka ägde ju ut alla när vi typ satte oss mitt i dansgolvet med ett par stolar, många ögon på oss där då! Efter det for jag hem med Fellangiirl i bagaget (skojja) påvägen stanna vi på max och åt, busingar som vi är, ohyeah! 

Nu idag skulle jag ju då till Ersnäs, men som det värkar nu blir det inge. Glömde min snygga fransväska hos Amilia där jag har pengarna. Är typ jävligt less, öööh, suck! Vet ju typ inte liksom vad jag ska göra nu då..

Tog juh då inte så många bilder igår då, heheeh, typ 2. Och den ena var ju som den vart.









Sandra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0