Bullbak, wiioh!


Grattis till Jonathan sim fyller 15år, WIIH! :D

Vi firade med hyffsat god bulla som vi gjorde på HK:n kan man väl säga, hehe. Annars har det väl inte hänt så jätte mycket.. Dom tog bort soffan i klassrummet pågrund av sofie typ, suck, heh! Men vi försöker få tillbaka den, wiioh! Jag och Jenka hade det väldigt chill på bildlektionen, Felicia var sjuk så vi kunde inte göra våran grejj så vi satt i ljusgården och hade det gött. Vi ska ta ett foto så det ända vi behövde göra var att fundera på miljön och vinklar. Ajja, nu sitter jag är no träning för mig pågrund av mina benhinnor, hate it! Snart är det väl mat. Byebye! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0