Ett sushiätande mobboffer, that's right!

Hejhej, ganska tråkigt på skolan, musiken var kul, hihi. Jag är ju typ den ända som tycker det då, men det är ju okej. Sen vart jag ju mobbad i korridoren, hade Felle, Amilia och Jenka på mig som kittlade mig så jag kunde knappt andas+att det kände som att mitt ansikte skulle sprängas, omg. Hoppas ingen såg de då, heheeeh! Efter skolan var det hem och plugga matte. Efter de, SUSHITIME! Jag skulle ju då iväg och stå i garderoben på kh kvart i och vi fick maten 20 i, ojoj, hettsäta or something?! Ajja, sen har man ju stått där eller ja, var in och kollade på showen massor med skolkörer, många sjöng riktigt bra, applåder! Nu gör jag lite franska läxa och det ska jag forsätta med så att den bliir klaaar. See yah lovely geeks! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0