I'm just a ghost!

...The ones we trusted the most
Pushed us far away...


Sitter och lyssnar på paramor-misguided ghosts, den är braa jue. Dagen har väl varit najjs, sov lääängee. Hihi, busiigt! Varit med Felle och Sam sen home och äta, nån timme senare ut i spåret och småjogga i ljusspåret tog en liten trip i skogen också, skönt. Cykla tillbaka hem och åt jordgubbar och glass, gottgott! När jag had duschat och fixat mig drog jag, Felicia, Sam, Emelie och Emma in till stan för att checka läget på luleå crusing (stavning?). Det var i full gång, haha. Men dom ville inte vara kvar så vi for hem... mumsat på lite godis och kollat på tv, Nu sitter jag häära och kollar vad som händer på nääätet, heheeh. Byebye guyys! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0