Sandras fnissdaag!

Heeej, fnissfniss!


Haha, ganska cpdag, haft roliigt iallafall, posiitiivt! Kan berot på att jag har varit extremt fnissig typ hela daan, hihihi. Amilia och Anton kan bekräfta det! Gick med dom eller jag och han cykla saaaktaa medans Amilia gick. till stan. Ville kolla extra noga på nya gina eftersom jag bara har hunnit checka snabbt. Hihi, blir så sugen på att köpa nåå! Efter stan, hem och äta sen fara till Farmor och fika butterkaka, det var riktigt gott det. När vi hade kommit hem drog jag nästan på direkten till skogis för att se fotboll, divs.3 gänget. Vi vann med 5-1, Yippie! Är hos mama, nu och ska nog ta och sova.. Nattinattiii gullisar! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0