Sjukling nr1!

Hej, här är man sjuuk! :(

Igår efter jag hade ätit sushi tillsammans med Louise och Ellen vilket var najjs, iallafall efter de började jag må lite illa, jag for på träning och jag mådde fortfarande lite illa men inte så jätte farligt klarade av träning den var inte så jobbig så.. När vi cykla var jag trött, törstig och illamående. Jag duscha nästan på direkten och kröp ner i säng redan vid 10 tiden, händer inte ofta. Sen vaknade jag vid 12 kanske och spydde, usch fyfaan heeemskt! Vaknade vid 3-4 tiden också och spydde typ, BLÄÄÄÄÄÄ!! Ajja, sen dess har jag inte spytt nå iallafall och jag mår bättre, vilket känns bra! Kan säga att jag är inte så sugen på sushi nu eller ja, jag är inte sugen på nått egentligen, heeh.. Jag hatar verkligen att vara sjuk! Det känns som att man missar så mycket och det är tråååkiigt jue. Ajja, ska väl typ sätta på nån film eller nånting nu. Ska krya på mig som fan, hehe. See yah! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0