Supriiisee!

Happyface dudes!

Lite små kul när jag satt ute på ballkongen tidigare lite efter jag gjorde mitt senaste inlägg ringde Amilia och fråga om jag var hemma and I'm just like whaat the fuuck?! Men dom (Amilia och Sofia) satt tydligen en bit åt höger nedanför min ballkong. Då sprang jag ner och joina dom, vi hade superkul! Sen gick vi in till stan och chilla, stekarna u know. Vi satt på KH och vänta på deras buss, fyfan vad varmt det var, hothot. Dom åkte hem och knallade lugnt och sakta hem och bara njööööt av solen, lovely! Funderar på att gå ut och sitta på min kära ballkong men får väl se mamma säger att det ösregnar, ohno! Men det kan få regna nu så får det bli en stor sol imorron. Byebye cutiiiiepiiiees! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0