Take a bite?

AAH, vad jag har varit dålig på att blogga i helgen!!


Helgen har iallafall bestått av loppis med franskan, roligt att träffa folk efter att ha legat inne 2 fucking dagar. Det har också bestått av lite filmtittande och fotboll, funfun!

Idag har jag iallafall varit på skolan, kul att träffa klassen.. iallafall vissa, haha. På lunchrasten drog jag, Emelie och Amilia till kvantum och köpte donuutssss, mumsiii. Vi hade de då gött, ye-yeah! Resten av skoldan hände det inte så jätte mycket. Efter skolan gick jag ett tag med Amilia vi kolla på skor och some clothes sen gick jag med min syrra vi skulle göra lite hemliga grejjer jue. Kollade också på skor och lite kläder som man kan ha till skolavslutningen, men vet inte om jag ska har high heels eller bara nå sandaler, jag ser väl. När vi var klara for vi hem och åt sen vart det fika tårta för my mama fyller ååår! Trevlig, trevlig. Nu ska jag nog typ liksom ta och sova liite, låter faktist ganska lovely. Godnatt! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0