Just hanging in LÅ!

Heey guyyz, just chillin' here!


Övernattningen på skolan var väl rolig. Det bjöds på strippjaga, sanning&konka och musik spel all night long. Lovely, lovely! Kom väl dit innan 11, var typ heelt stolt över att jag hade fixat mig klar på mindre än en timme efter fotbollsträningen.Var iallafall vaken hela natten, hehe, totally busiigt! Sov då typ hela dan därimot, från 10 tiden till halv 4, hur skönt var inte det?! Det var megamegamega sköönt!

Sen vart det att cykla iväg med Felle och "partayyya" hos Jenka, vi typ chilla. Vi gled runt i LÅ och hade det gött som fan! Synd att det var kasst väder bara.. men det stoppade ju inte brudarna för att göra sin grejj. Iallafall orkade man inte vara ute så länge då pågrund av vädret, så det vart att åka tillbaka till Jenka och sätta på en gulligt flummig film och bara myysa.

Och så idag då var var vi med David min chillar dude, hehe. Men det var chill iallafall, hahaha, chill! Sen cyklade jag och Felicia hem i regnet, kul! Var jätte blöt när jag kom hem, oj konstig tänker ni då. Har tagit det lugnt ikväll vilket var väldigt amazing! Snart ska jag nog faktist ta och sova, börjar bli lite trött. Godnatt! <3

2 cpbilder från övernattningen hehehe..









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0