LALA


Heey, borde sova nu men fört ett litet blogginlägg, hihi busiigt!


Skola idag då, hmm, vet inte om det hände så mycket. Tyyp klar med min klänning på sy-slöjden, den ser ju.. ut som den gör, haha. Annars nada typ. Efter skolan cyklade jag och Amilia till uh (tjejgrupp) eller ja, jag cykla Amilia åkte. På tjej gruppen planera vi lite till nån tjejkväll vi ska ha typ, åt nudlar, fixade tavlor av det vi målade förra gången (jätte fagert, heheeeh) och spelade rock band blabla. Nästa gång ska vi "baka" maräng swish typ och annat mojjs. Efter det har man varit på träning och sparkat boll. Ne nu måste jag soova! Sista skoldagen för veckan imorron. Nattinatti! <3 





Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0