Coola tjejer!

Hey It's a beautiful day!


Jag har haft en rolig dag med tjejerna speciellt på HK:n när vi var på promenad och så hitta vi en kund vagn. Amilia och Jennifer åkte medans jag och Felicia "putta på", haha. Det var riiktigt funny! På luchrasten satt jag och Amilia i soolen och steekte, coola som vi är. Sen cykla vi in till stan följde med Amilia en snabbis sen home till min älskade balkong! Hoppas maten börjar bli klar or something, känner mig hungriig jue. Senare blir det träning får se om jag åker till papa imorron eller idag, ganska sen träning nämligen. Ajja, byebye! <3

Bilder från today.. risigt hår man har alltså! :O












Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0