It's done dude and I feel great!

WIIH, finally har jag bokat klipptid!


Skola idag då ofc, började med matteklubb, var tvungen att fylla i nå mojjs och lyssna på Mats, Gunnar och Pärs knasigheter, suck! På lunchrasten vart det steek med Amilia, ohyeah. Efter skolan for jag en snabbis in till stan och bokade klipp tid, det blir på löördag, perfekt för då ska jag och Fellangiirl gå på stan. Amilia far så gullig och joinade mig på mina snabba stanvistelse. Sen var det träning, hothot var det! Imorron spenderar jag hela dan tyyyp på teknikens hus med klassen vi är med i nå LTU-jakten, man kan vinna 10 000kr till klasskassan, awesome! Ajja, ska väl sova nuu så man är lite pigg imorgoon. Godnatt på er! <3







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0