LALA

Yoyo, ingen uppdateriing igår kväll, i know!
 

Efter skolan var jag ju på staan med nååågra. Sen skulle jag äta på stan me the family också, det vart på thaithai, fyfan vad gott! Efter det åkte vi till kvarre och åååt mjukglass, det var också gott! Sen for jag direkt till Fellangirl och var med hon och sam vi hoppade studsmatta ett tag sen åkte vi till kvarre igen för då skulle dom köpa mjukglass sen tillbaka och hoppa studsmatta, haha. Vi hade förjäävliiiigt roligt, mycket garv!

Idag åkte jag ganska tidigt till stan för att klippa mig, det vart väl helt okeej. Sen har man gått på stan med Felle, Amilia, Ida, Sofie och Lauri, funfun! Köpte ett par sööta skor, wiioh! Jag och Sam ska sova hos Felle, vi ska typ till kvarre snart, dom ska komma förbi och "hämta upp mig". Det kommer bli superkuuuul. Byebyee! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0