Mumsbiit!

Irriterad... mer information om det får ni inte!


Igår var jag på kalas iallafall, min kusin Elin fylle 14år, jävlafjortis (skämt), haha! Åt mumsiig tårta och choookladbollar. Vi gav henne ett presentkort på gina så hon kan köpa finfina klääder. Sen skulle man på match och ja, jag vet att det kanske inte är det bästa att äta gosaker innan match, men nån gång skadar ju inte, hehe. Sen var det att soova, har sovit som en stock enligt papa, gulligt dåråååå!



Idag vare skola, vissa var lite frånvarande en andra. Menmen, ganska chill dag ändå, på engelskan vart det film slumdog millionaire, den är väldigt braa. Men vi han såklart inte se klart hela då. Efter skolan gick jag hem och tog det lugnt, har lyssnat på musik och annat skiiiit! Nu sitter jag och pluggar vilet jag har gjort ett tag men det går lite seegt, hehe. Ajja, ska forsätta plugga på nu. Tjossan Hoppsaaan! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0