Kossor på grönbete!

YO, all the young dudes!

Denna vecka har varit väldigt händelserik egentligen... lite knasigheter idag också, ojoj. Heeh, alla börjar bli galna nu när det snart är sommarlov. Efter skolan var jag och fika med mama, trevliigt var det med lite mor och dotter snack, haha. Sen en mini stund på stan med friends för jag skulle iväg och äta hos my farmor. Vi åt gottgott, nån kycklinggryta. Vet inte vad som händer imorron ska ut och lunka i "skogen" ett liten tag vet jag iallafall. Luleåcrusing (staning?) imorron också, hmm, undra om nån har lusten att följa och kolla på alla gantah dudes. Ska väl gå och sova snart, har gjort två önskelistor (jag fyller ju år snart). Och jag vaddå två? En till mama och en till papa, smart dära u know. Kan ju kanske göra nått inlägg med det, ganska funneey, I think! See yaaaah! <3











Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0