Förbättringen!

YO! Känner att jag har varit dålig och tråkig på att blogga,
så jag har bestämt mig att jag ska försöka förbättra mig med deet!


Dagen har bestått av lite smått roliga händelser. En var när vi hade klassråd och vi tog upp att vi ville ha en till övernattning, då fick christina (vår lärare) värsta happyutbrottet, hahah, sååå sjukt! Då fick man sitta och asgarva åt hennes knasigheter. En annan var på HK:n när Gustav kom på sig själv att han stog och diskade en tvättsvamp, han typ vad gör jag?! hahahah, skojj! Hände inte så jätte mycket mer.. eller jo i korridoren, jag, Amilia, Emelie och Felicia garvade åt heelt skumma saker, hahaha! Det var helt flumm vi satt och misstolkade allt alla sa tyyp. Amazing hur kul man kan ha egetligen! Hemma hade jag inte så mycket att göra och är det så händer det ofta att jag gör knasiga saker ska försöka fixa så ni får se ikväll, annars blir det imorron. Senare blir det träning efter det åker jag till mama, hehe. Najs bajs! Ajja, har inte så myckket mer att komma med nu. Hejs Svejs! <3











Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0