PEace dude, high five!

Hejhej, daarliiingzz!


På skolan idag hände inte så mycket, gjorde 2 mega exterema hige fives med Oscar! Det brändes härligt i handen efteråt, haha. Det var ocksånått babbel om kvinnor och egenföretagare, kvinnan som balbblade började sjunga typ mitt i allt, ganska så flumm. Heeh, iallafall på tjejgruppen efter skolan målade vi, kan säga att det såg ut som att 3 åringar hade varit framme haha. Supergulligt iallafall! Nu sitter jag och pluggar iallafall, pluggisen is back wiioh! Kanske inte, men försöker vara lite duktig. Ska fortsätta plugga nu för jag är duktig.

Btw det där roliga jag skulle lägga up, glöm det, hahahaha! See yah <3

Finfina bilder från när vi målade..




Ny tröja som jag har fått av mamma när hon har varit i stockholm..








Sandra.

Kommentarer
Postat av: S

otroligt sexig ;)

2010-05-09 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0