Gotta do it!

Fortfarande lite sjuk jag mår mycket bättre nu, har inte största suget efter mat och är trött och typ sliiten. Sitter här och funderar på vad jag ska göra imorron. jag antar att jag kommer vara piggare då (eller jag har typ bestämt att jag ska vara det), hehe. Jag har ju ändå saker som behövs göras så..


~Jag skulle behöva klippa mig, så det är nog dags att beställa en klipptid.

~Jag behöver också fixa skolavslutningskläder vilket kommer bli ganska lätt eftersom jag   vet typ vad jag vill ha, det ända som kan hindra det är väl om det är slut eller nå.

~Jag skulle till sist vad jag kommer på köpa en bh som jag egentligen skulle ha köpt förra   veckan men det vart inte av liksoom, dags att fixxa det.








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0