VI VANN!!!

Omg, omg, omg, vi vann, vi seriöööst vann!! :D


Har spenderat typ hela dan på universitetet, LTU-Jakten dårå. VI tävlade mot 9 andra klasser/skolor, en av dom var bönder (haha). Och VI VANN (med 1½ poäng mer), asså jag fattar inte, jag trodde inte vi var så smarta. Men vi är ju 8Awesome så det kan ju förklara saken. Då kanske ni undrar vad var priset då? Och jag kan säga att det var inte mindre än 10 000 jävla kronor! Kan ju också säga att det känns amazing och att vi inte hade klarat det utan chefen (typ vår handledare eller nå). Nu blir att fira, haha. Men det var riktigt kul, det perfekta ordet.. awesome! Senare ska jag på träning iallafall, funny! See yah later guyyz! <3


Ida och Sofie
    
Fail med 8a nlv skylten, haha!

Strike a pose!

Matglada killar och sofie

Det slutgiltiga resultatet!

Den underbara checken!








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0