Boken om mitt liv som Sandra Landström!

Hallojj, vart inge bloggande igår som ni kanske märkte...


Hade liksom inte riktigt tid och orkade bara inte.. Sovmorgonen var fett najjs men konstigt nog var jag väldiigt trött (inte för att det var så mycket sovmorgon men ändå). Var iallafall också och träning det var boxning och cirkelträning, det skulle igentligen ha varit body pump men det var nå mojjs. Men det var iallafall okejjj det! Sen har man ju packat grejjerna, är ju hos min kära moder nu så det så.

Idag var det ju skola.. det är typ bara jag och Emelie av alla 9:or där (dom är ju på prao). Känns lite konstigt. Det är väldigt tomt.. hehe. Men det funkar, det är ju skojj och kasta boll med Emelie på rasterna så, haha! Vi har ju också fått varsit shema kuuul!! Menmen, det är ju bra att man får plugga lite extra iallafall. Man får ju se det positiva, u know! Ingen träning idag då så blir väl att slappa.. kanske plugga lite. Nästa vecka börjar ju arcusträningarna, TAGGA, WIIOH!! Haha, kommer iallafall blir kul juh! Men nu känns det som att jag har skrivit en bok. Tack och hej! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0