I made it!

Heej, känner att jag kommer ha rätt så mycket träningvärk imorron...


det var ju liksom ingen riktigt mjukstart på fotbollssäsongen som det stog på hemsidan, men det gör inte så mycket... man vill ju va fit, haha! Nee, men först typ en halvtimme (kanske mer) cirkelträning sen 45min spinning, sjukt jobbigt, but.. I made it! Imorron är det lite softare träning med fotbollslir, najsnajs. Annars dagen har jag och Amilia stått i fiket en väldig bra start på skolan efter lovet iallafall. Annars vet jag väl inte... längtar till på fredag då det blir tjejmiddag hos Ida, taaggaaar!! Ajja, men nu ska jag göra mig klar för sängen. Godnatt! <3


Slänger in en random bild på moi, enjoy!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0