Berättelsen om hela mitt liv kommer hära!

Yo, finally bloggar jag! ;D


Kan väl börja med att "berätta" lite smått om gårdagen. Det var ju då sista dagen själv med Emelie på skolan (alla andra är ju eller ja, var ju somsagt på prao). Det var ju sorgligt.. ne, men vi har faktist haft riktigt skojj emellanåt tycker jag nog! Fick en hel tomteskumsåse av Mats (lärare) för att varken han eller Erik tyckte det var gott (störda) och Emelie äter icke godis. Sen bjöd ju mats på fika också, hehehe. Ajja, på kvällen var jag ju och åt julbord, mycet trevligt var det. Asså höjdpunkten var nog ändå efterrätten! Massa gosaker.. knäck, ischoklad, grädde, chokladgrädde (eller kanske chokladmousse) och massa annat gottigottgott! Nejnej, inget onyttigt inte. Har väl inte så mycket mer att "berätta" om gårdagen nu... bara att det var nå jävulskt kallt!

Idag har jag ju varit på öppethus på gymnasiumet med min moder. Har gått runt och kika litet på massa olika pogram, men asså jag har typ ingen aning vad jag vill gå... eller jag vet lite, men inte mycket. Menmen, vi får väl se var det blir. Ajja, sen har ju sett Harry Potter 2 ofc! Hihi, dom är så små.. man vill har lyfta upp dom och nypa dom på kinden! Okej, kanske inte.. men det är en stor förändring jämfört med nu, nu är dom ju typ vuxna.. nästan, haha! Efter det har jag ju umgås med the girlz, suttit och snacka minnen i lokalen, najjsnajjs. Men nej nu ska jag znarka, godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0