vi älskar lule!

Heej, har haft en riktigt najjs dag idag dööh!


Har varit på storheden med Felicia Ida och Emma, efter att jag hade bakat supergoda kladdkakemuffins med min syster men hon har säker ätit upp dom nu efter som ja, hon är som hon är... Ajja, det var iallafall jätte skojj, dagens fynd var en glass för 10kr trots kylan (men det var ju inte överdrivet kallt då). Sen har jag varit på hockey med Amilia och Sofia då, awesome! Luleå vann med 4-1, måste erkänna att jag missade när linköping gjorde mål kan bero på alla särvuxna som skrek (inte för att det gjorde så mycket). Men det var en härlig seger! När hockeyn slutade gick jag till Ida och fyfan va det blåste.. höll seriöst på att blåsabort!! Det var jävligt chill hos Ida då vi drack te fikade och såg en riktig jul. Om ni undrar så är det en adventkalendermojjsmojjs, superskojj, heheh! Nejj, nu ska jag nog ta och sova. Godnatt! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0