gammla goa tider!

Hej gör ett litet slarvigt inlägg här...


tänkte faktist gå och duscha innan jag sover, känner att det borde göres. Chill dag då (förutom att vi började så tidigt pågrund av en föreläsning på kh), speciellt när jag, Sofia, Gustav, Jonathan, Lauri och Fille (wohoo, orkade räkna upp alla namnen) satt nera i skolans källare och sjöng Gustavs indian låt. Det var som gammla goa tider på dagis när alla satt i ring och sjöng tillsammans. Efter skolan då har man pluggat + att jag har hunnit vara ute med Fellangiirl och Emelie och sålt klappen, vi sålde till en. Och imorron ska man ju upp tidigt igen också dårå, kuuuul! Märkte väl nu att detta kanske inte vart så slarvigt inlägg egentligen. Ajja, ska väl typ ta och duscha nu. Godnatt darling! <3 


Jag i plugget för nån dag sen, I belive! PLUGGISEN! ;)







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0