morgonrock ska det va!

Heeej, vet att det är typ sent men care!


Har haft en rätt så flummig men rolig dag. hehehhe. Jag+några killar i klassen gick runt i morgonrock hela dan(skoldan). Fråga inte varför, har hört den frågan fööör mycket idag, kan ju säga att det var en kul grejj. Många ögon på oss dära! Fast hade inte morgonrock på gympan då, kändes inte rätt och speciellt inte när vi had fys. Fyfan vad jobbigt fast kan ju säga att det mesta var pågrund av min träningsvärk sen i onsdags och torsdags, heh. Men försökte så gott jag kunde iallafall. När vi sluta gick jag och Felicia på hemmakväll och konsum.. på hemmakväll köpte jag typ ton med godis tills när vi ska till Amilias stuga och på konsum köpte jag och Felicia varsin dricka. Intressant? jo tack jag vet! Sen har jag ju varit hos min moster med småkusinerna som jag har hjälpt till att fixa till farliga hemska häxor. När jag kom hem han jag nästan knappt  genom dörren innan jag fick en förfrågan att komma till Sam. Så då har jag varit där med han och Felicia och Emelie och Lisa kom ju efter ett tag också. Det var riktigt najjs! Men nu ska jag nog sooovs, taggar Amilias stuga imorron!! Godnatt nu! <3


Me and and the guyyz!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0