PARTEEEYY!!

Hejj, hemma från club nordic nu.


Det hade varit riktigt najjs om det inte var så kass musiik, det gick typ knappt att dansa, haha. Men det vart bättre i slutet iallafall, positivt! Annars under dagen var det ju skolan, hände väl inte så mycket sen efter skolan har jag varit hemma och bubbelbada, och fixxa mig smått sen följde jag Fellangiirl till stan för att hon skulle ju sminka sig på make up store, hon vart hur fin som heelst!! En riktig pudding! När hon var klar for vi till kallkällan på tacoskväll med härliga brudar. Det var riktigt najjs. Jag fixxa mig klart där sminka mig och såå när vi var done där for jag och Fellan till cn där vi mötte upp med Amilia och Sofia våra väninor som vi partayyade med eller försökte pågrund av det dåliga musiken. Sen har vi ju suttit på max typ övertrötta och slitna, haha, fick typ nå skrattanfall då och då för att jag var så trött men det är ju ok om man heter Sandra.

Men nu ska jag och Felicia göra oss klara för sängen, vi ska ju upp tidigt imorron eftersom vi ska till överkalix och till hennes stuga i hirvijärvi (stavning?). Det kommer bli trevligt! MAn lär ju sova på bussen för man är nog ganska döööd, hehe. Men godnatt! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0