Party all night, heh!

Heej, hade en awesome kväll igår!


Det började ju med Farmors mumsiga palt och efterdet enmumsig fruktsallad. Mätt vart man, men fan så gott det var.. haha! Efter att jag varit där ett tag drog jag och mötta mina b-rudar. And the party was on! Okejj, kanske inte riktigt men tyyyyp. Vi var busigt och kolla på småttingdicot som var på skolan, hihi, cute! Sen drog vi vidare till kvantum.. men ingen hitta nånting dom ville ha, hehe. Så då gick vi och såg på lite hockeyy. Ajja, efter det så gick vi till Felicia och bakde ihop en kladdkaka som vi sen då ofc åt medans vi såg en film, myyyspys var det!

Menmen, nu ska jag faktist ta och sluta skriva... för jag ska nämligen gå på stan med Felicia och Ida, dom ska inte behöva vänta på mig nå mer, haha. Hejdåå! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0