Some random awesome shit!

Har haft en väldigt händelserik kväll!


Först har man varit på en riktigt trevlig och rolig fotbollsavlutning med härliga fotbollsbrudar. Där bjöds det på tacos, hallonsoda, tävling m.m. "Mitt" lag kom på en delad tredje plats, awesome! När det var dags att bege sig därifrån drog jag till Fellangiirl där vi först bara chilla sen helt random bestämde vi oss för att fara och checka in stadsödiscot, hehe. Efter en rätt så lång bussresa var i framme i g-stad väl där var ju discot ganska lame.. typ inte så mcket folk, haha! Menmen who rocked the party?? Aha, we did!! Vet inte om min engelska var så bra där men.. who cares?! Ajja efter allt partande är jag ganska trött och ja, det är nog dags försängen nu såå.. Godnatt alla! <3


random shit u know dude!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0