sushi-night!

Hejsan!


Sitter här och försöker skriva klart min deckare, men har typ ingen fantasi 4 the moment. Suck! Får väl jobba matte istället då... så kanske jag kommer på nå att skriva om senare. Borde också träna, men får väl se om jag hinner. Fast nästa vecka ska jag seriöst börja träna mer, annars kommer jag snart se ut som en micrad marsmellow (stavning?), haha. Ajja, gårddagen var ju väldigt trevlig och rolig! The sushi night vart lyckat, förutom att äta sushi, körde vi nå spel och charader, fyfan vad man garva. Man garvade verkligen sådär mycket så att man fick ont i magen. Tur att jag inte hade träningsvärk nu! Menmen, ska typ färga håret på min mama snart eller nu... vi höreas, bye! <3

Här kommer lite bilder från gårdagen..
  













Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0