FUCKING RAST!

Yo, sitter och chillar.


Dagen har väl ändå varit rätt chill, fast har fortfarande inta vant mig med vanliga lektioner istället för A&S på fredagar.. menmen, rolig mats var idag då.. han kallade rasmus för rappz och så fick vi gå på våran "fucking rast", vart typ helt paff när han sa det!! Hahaha! Sen hade vi ju prov på idrotten, det gick nog bra. Ska på lite "kalas" senare (eller typ ganska snart), på min lillkusin som fyller år, GRATTIS! Hihi, sen ska jag väl typ vara med Felicia och Ida. Awesome, yeye. Men ska väl "fixxa" mig or something.. Hejs! <3


Blä!







Sandra.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah men sandra han sa ju inte bara fucking rast helt plötsligt, var ju av en anledning hahaha :D

2010-10-16 @ 10:29:36
URL: http://emeliegk.blogg.se/
Postat av: Sandra Landström! : D

Ja, det vet jag väl! :D

2010-10-16 @ 12:24:04
URL: http://sandraienbikupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0