Shower

God morgon eller kanske god dag.. u name it!


Hade en riktigt trevlig kväll.. natt igår. Först var man ju på "kalas" där det bjöds på tacos, tårta, kaker och massa gottigott. Sen fortsatte kvällen med Fellangiirl och Ida då vi var ute och rännde, fyfan vad kul det var! Vi garva och dampa som bara den, härligt var det! Efter att ha varit ute ett tag gick vi frusna in till gården och såg slutet på idol, bra att Alice fick stanna! När idol var slut och gården stängde drog vi hem till Felicia och chillade, skönt det var. Efter ett tag drog jag mig hemmåt i kylan, brrr, kallt!

Idag, har jag ju då inte hunnit göra så mycket. Ska väl till stan senare men måste nog först ta och duscha.. känner mig ju inte sådär mega fräsh, hehe. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer blir väl att man kanske är me nån, yees. Men nu ska jag nog ta och duscha, see yah! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0