snowflake

Heeej, ligger i min säng och är halft död hära!


Har ingen ork till nå just för tillfället, här helt trött! Menmen har faktist tagit en powernap redan och det får fan duga. Haha, kul jag varit idag eller jag har typ skrattat åt mig själv för att jag varit så trött och svammlig, heeelt cp. Fick också paltkoma helt klart! Heheheh, sjukt att man kan tycka att man själv är rolig fast man typ inte gör nåå, ojoj. Kan ju säga att jag har lyckats plugga lite franska men ger ju som upp eftersom jag fattar nada, heh. Men ska väl försöka lite innan jag går och lägger mig. Annars vet jag väl inte så mycket, håller fortfarande tummarna för våra planer i helgen! Ajja, nu ska jag göra nå annat... hejs! <3


SNÖ!








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0