BOOOM!!

Heej!!


Kan väl säga att dagen har varit väldigt chill.. A&S! Kul var det när jag, Amilia och Felicia dansade balett i ljusgården. Hahaha, alla lärare vart ju helt till sig typ magdalena börja till och med filma oss med sin mobil. Eftersom varken jag eller Amilia har nån kunskap av balett så vet jag ju inte riktigt hur fagert det såg ut, för felicia såg det säker fagrare ut eftersom hon faktist dansar. Menmen, sen har det ju varit bombhot i nsdhuset tyyp? Vet inte hur det gick med det men har iallafall inte sett eller hört nå. Annars efter skolan har man ju pluggat franska, aah hopppas verkligen att jag fattar nå på provet imorron!! Har också hunnit träna, var med mamma och Louise på gymmet, fett najjs var ju det! Sitter nu ny duschad och ska ta och göra mig klar för sängen.. Godnatt! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0