fyfan vad skönt!

Hejjsan alla!


Sitter här i sängen och funderar på livet... lol, gör ju inte det eller jo, sitter i sängen gör jag. Tänkte väl berätta lite om min dag dårå. Kan ju berätta att det inte gick sådär jätte bra på franska provet, eller ja nånting kunde man ju, men franska... fyfan! Sen har man ju varit på studiebesök på nojjmejeiej som Anna (lärare) säger. Det var riktigt najjs, dom bjöd på fika och så fick alla varsin gainomax drickka och bar, mums. Det var en rätt så rolig trip! Jaa, sen så har ju jag och Fellangiirl varit på afrodans, det är typ jobbigare än vad man tror att det ska vara (och det blev ju ännu jobbigare med träningvärk, vilket jag hade) och det är ju väldigt kul kan jag ju säga! Det var ett riktigt lyckat gympapass. Men nu ska jag nog ta och sooova lite. Kan inte vänta tills imorron, heheheh... Godnatt, pusspuss! <3


Tog lite bilder med min bästa och finaste mobilkamera, men såklart hittar man ju inte överförnings kabeln så ni får nog ta och nöjja er med denna bild!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0