FLUMMHUMÖR!

Heej, är på helt sjuk flummhumör!!


Asså hel damp jag haft eller ja, vi. Har typ garvat som fan idag! Det var så himla kuul idag på sista lektionen.. felicia.. och jaa... och allt!!! Hahahahah!!! Och sen efter skolan var vi ju och köpte present till Sam som fyller år idag, GRATTIS SAM!!!! Vi köpte massa godis och kakor och en läsk och nu kanske ni tänker vafan tänk om han ser det här?!!! Men då kan ju jag säga att han har redan öppnat presenterna! Vi var nämligen där efter vi hade varit på Kvantum. Så jag och Felicia har varit där och skvallrat om dagen och typ garvat yttligare myyycket mer! Och det bjöds ju också på lite go fika, det kan jag ju inte glömma. Nu siitter jag här och skådar mina snea tänder i spegeln inte fagert, men det får duga. Ska ta och göra några situps och armhävningar på min yogaboll... orkade inte följa med mama och Louise på yoga (det är inte riktigt min grejj). Ajja, vi ses.. Good bye! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0