Badass dude!

Yoyo, bjuder på ett litet inlägg här.


Hhahaha, fyfan vilket skrattanfall jag fick idag, det var en kille som satt och glodde på mig, Ida och Sofie och typ blinka. Fyfan vad vi garva. Och han kunde ju inte sluta glo heller. Sen så råka jag faila lite eller mycket... satt med en kepa (som jag hitta helt random i ett klassrum) + mobilen i handen medans Annh stog och babbla, haha, hon fick ju inte damp heller dårå. Sen har vi också sett en myskofilm, ojoj. Ska vara med Felicia och Emelie sen vi ska på stan som har kvällsöppet till 9. Ska köpa ett par kängor/boots u name it?! Det blir riktiigt najjs. Sen blir det väll hem och plugga lite + att jag ska hjälpa Emelie lite med nå shitt via msn. Är ju hennes speciallärare, haha, ms. Landström. Ajja, hejdååe! <3 









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0