YEY

Hejhej, har varit urusel på att blogga denna vecka men nu är jag tillbaka!


Vi hade ju skolfoto igår och kan ju säga att jag lyckades få till med nått jäkla miffo/peddosmilet.. kuuul! Ajja, shit happens! Hade med mig min kamera så bilder kommer heelt klart! Idag har jag varit på skolan då.. vi hade nån debatt, lite småkul men i det stora hela ganska uttråkande. Sen sålde vi i fiket igen juh, jag och Fellan hade bakaet kladdkakemuffins med en dumle i varje, dom vart riktigt lyckade! Denna gång tjänade vi nå på 800kr, men det var ju bara för att killarna i klassen stog i fiket. Tjejerna segrar, haha! Sista lektionen var gympa, orientering på mjölkuddsberget. Jag och Amilia körde tillsamans sen sammarbetade vi med Jonathan för att han verkade vara lite vilse, hehh. Men det gav iallafall bra resultat, vi hade hittat alla boktäver/grejjer blabla och var klara först av alla happyface! Ikväll blir det g-stad med brudarna ohyes. Nu kommer bilderna, hejdå! <3

 





mer bilder kommer senare...





Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0