Förlåt att jag är så jobbig!

Yo, det vart som jag sa igår.


Satt i samma bord som Zacke på lunchen men prata dock inte med han för han var lite bizzy med vad han skulle säga och så, blabla. Såå man vill ju inte vara otrevlig och störa eller nå. Men pratade därimot med nån tjej som var huvudroll i en svensk film, eller hon och hennes tvillingsyrra som satt bredvidhenne (om jag inte blanda ihop dom). Men det var iallafall en svensk film som heter jag saknar dig och den har premiär nångång och nånstans, hehe. Kände mig ju också väldigt jobbig när jag frågade om 3 (kanske till och med 4) autrografer och en bild (som vart mer än en) av zacke, bad till och med om ursäkt. När vi slutade gjorde jag inte så mycket gick lite på stan och joinade papa and annette och handla. Annars inte så mycket. Imorron ska jag till jokkmokk, suck tidigt på morgon också. Ska spela match med 95-gänget. Ajja, byebye! <3

Lite bilder...



Inga bra bilder men what ever!!








Sandra.

Kommentarer
Postat av: Alexander

lyssnar på han just nu ;)

2010-09-17 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0