Vilken miss!

Ajj, märkte just att jag har missat att min blogg har fyllt 1år, illa alltså!


Inte för att det kanske spelar såååå stor roll. Men lite kasst var det jue.. Ajja, idag har jag varit och spelat match i jokkmokk med 95-gänget somsagt. Vi spelade urdåligt (menar det) men ändå så vann vi med 0-4 och hade störst bollinnehav. Shit, jokkmokk var inte the greatest.  Menmen, glad att jag gjorde 2 mål iallafall, happyface on me! Sen hem till Louise lilla "kalas", bjöds på lite tårta och annat gott. Lite gratulationer av farmor, faster monika och kussarna. Det var iallafall riktigt trevligt. Pappa tog lite bilder på alla + att jag tog några på söt-sanna (en chihuahua). Men nu ska jag ta och se lite fotboll, Milan spelar får väl se om ronne (ronaldinho) trollar lite med bollen. Hejdå! <3 












Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0