Slängkyss!

Hejj, ligger i sänger och ser på tv...


är typ helt trött. Det är ansträngande att gå i skolan. Var ju också lite smått drama också, men säger inte så mycket mer känns lite taskiiit, haha. Sen hade ju jag, Amilia och Felicia planer på att låtsas gå om en klass men det vart inte av. Det hade ju varit nå! Efter skolan har jag bara chillat, aah hur skönt som helst!! Men måste plugga senare då ofc, suck. Ajja, jag överlever förhoppningsvis. Imorron blir det kanske stan med Fellangiirl, vi ska kolla om vi hittar nå fint att ha på oss på club nordic. Man vill ju se lite pretty ut, u know. Menmen, sees dårå! <3

Vaknade imorse och så såg jag ut så här...

Nee, bjuder igentligen bara på en av alla mina berömda slängbilder ;)







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0