serieseger!

Sorry att jag inte uppdatera nå på bloggen igår...


men hade fullt upp med plugg + att jag avr och såg sista matchen med divs.3, och vi vann! Så nu är det helt klart, vi går upp i divs.2, wohoo!! Asså, verkligen superkuul. Efter matchen sprutade pappa och Foppa pommac och magnum (typ samma som pommac), helt crazy! Det var riktigt awesome!

Idag hade vi NO-prov, det var därför jag plugga så mycket igår. Det gick väl helt okejj. Annars har vi väl inte gjort så jätte mycket, det var väldigt chill på HK:n, vi bakade typ matbröd.. gott var det! Nu är jag hemma och ska snart iväg på ett slags utvecklingsamtal inom fotbollen, ska väl typ bara äta först. Såå... vi ses väl kanske senare, hejs! <3









Sandra.

Kommentarer
Postat av: Adina

Shit grattis! Div 2 är stort! Great!

2010-09-26 @ 14:30:27
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0