Kick that ass!

Hejj vart inge bloggande på kvällen igår...


Var och såg film hos Ellen, vi såg the last song och kick-ass. Dom var bra, men jag trodde seriöst att kick-ass skulle vara mer av en komedi men den var ju typ brutal, hehe. The last song var också riktigt bra, fick nån tår i ögat då och då. Hade iallafall trevligt.

Idag har jag hunnit städa lite på rummet. Ska bädda sängen, och klä på mig sen blir det att dra in till stan med systern min. Ska beställe klipp tid, tänkte klippa mig idag men dom hade inte tid så ska boka en annandag nu om ni undra, hehe. Sen blir det väl att kolla på lite kläder, hihi. Men ska börja fixa mig nu, u know. Hejdåå! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0