HAPPYFACE!

Hejj, sitter här med mitt nyklippta hår som luktar frisööör (vilket luktar gott)!


Har ju varit och klippt mig, skönt att få bort att det jävla slitna! Hon tog typ 5cm, ohyes, slitet var det. Det känns ganska kort men det lär ju växa ut, haha. Fett kul det var på skolan idag då, vet inte om det var sofie eller vem det var som spilde ut mjölk och så börja det typ rinna as mycket på gardinerna och allt och då kom en mattanten så vi "diskret" gick (kanske halvsprang) därifrån. Fail! Sen har vi också gjort ett nytt försök ett börja i 8:an igen men denna gång glömde Anna oss... suck. Men vi ska ju faktist hjälpa John med matten då, hehe, jag lovar han är smartare än oss. Har ju också åkt till mama idag, så nu är jag där/här?! Imorron ska jag och Fellangiirl stå i fiket egentligen skulle jag stå med Amilia men hon är sjuk... krya på dig, saknar dig!! Menmen, nu ska jag ta och äta nå kvällsfika or something. Godnatt alla! <3


Man ser ju inte frillan så jätte bra men det ser ju inte lika slitet ut håret! :)


Och btw, klassresan är bokad 13december (efter lucian) bär det av!!!
LÄÄÄNGTAAAAR!!!







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0