Skrattretande!


Har väl inte hänt nå mega mycket på skolan, började skratta på no-lektionen och då gjorde det ont i magen eftersom jag har träningsvärk där och då började jag såklart skratta ännu mer.. haha. Efter skolan gick in till stan med Felicia och John typ, skulle gå och kolla med min syster om dom där skorna verkligen inte fanns. Dom var slut men dom skulle beställe ett par i storlek 39, only 4 me! Nu sitter jag här och ser på tv, ska typ gö nå mat nu, känner mig hungrig. See yah! <3

Haha, stackarn...

Felicia: Marcello (stavning?), Sandra är kär i dig!
Marcello: jaha...mummelmummel..
John: Ska du inte slå till Marcello?
Marcello: Ne, jag slår inte tjejer!
Jag (+ säkert nån annan): Hahahahha!!!







Sandra.

Kommentarer
Postat av: felicia

asså det var faaaan inte jag som sa det?? jag vet väl v ad jag säger? jag skulle aldrig ha sagt de i hela mitt liv! jag lovar! ! -.- less

2010-10-01 @ 14:53:19
URL: http://feliciaadt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0