Zacke, spela mig på radion!

Halloj, sitter och ser på fotboll...


Danmark-Sverige eller ja, det är halvlek nu. Svergie ligger under med 2-0, två slarv av backarna eller typ en back egentligen, menmen. Dom kan ta igen, det är ju inte slut ännu. Jeppan kan ju få sätta dit nån boll tycker jag, haha. Idag var det ju skolval, heeh. Rösta ju på... superhemligt!! Kanske inte, men ändå. Ska på träning typ snart så ska väl ta byta om. Typiskt att det är sen träning för då blir det alltid att jag somnar med blötthår för jag orkar ju inte börja föna det vid 11. Tänkte nämligen platta håret till imorron när jag, Fellangiirl och några andra från vår skola ska jobba på filmfestivalen. Man vill ju vara lite fiin. Jag och Felle hade planer på att äta lunch i samma bord som Zacke men det är ju inte säkert att det blir så, hehe. Ajja, nu ska jag byta om. Hejdå! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0