Greenface

God morgon eller ja, god dag!


Hade en supertrevlig spakväll med tjejerna igår, vi, basta, hoppa ner i snön,, kirra ansiktsmask och käka mango, gurka och morötter som vi dippa. Det var en riktigt bra kväll, mycket skratt och skrik eftersom jag lyckades skrämma upp alla även mig själv. Och nu är jag skrev alla lät det som att vi var jätte många men dom alla var ju då Amilia och Felicia.

Idag har jag suttit och kollat klänningar till avslutningsmiddagen och skolavslutningen. Har hittat några som såg bra ut, men vi får se hur det blir... ska kolla runt och se vad som finns här i LÅ också. Håller annars på att städa till mitt rum lite, det ser ju förj*vligt ut! Ikväll ska jag vara med mina 2 b-rudar igen, bus på g! Eller? Anyways, ska fortsätta with my room now. Vi ses, ha en bra lördag! <3


Den fagra ansiktsmasken! ;)
Kass bild, but who cares?!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: elina

haha mysigt!:d

2011-04-10 @ 01:31:08
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Louise ditt enda fans

nudist foto!

2011-04-10 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0