I'm a barbiegirl in a barbieworld!

Hallå hallå!


Ligger för tillfället i sängen och chillar... håller på att fixxa till lite på rummet. Denna dag har faktist varit bra, inte vad jag hade förväntat mig eftersom vi har haft såkallad "mattefestival"... vi fick rita en barbie-docka i mänkligtformat eller vad man nu kallar det?! Jag, Jonathan, Simon och Gustav lyckades helt klart... dock var det ju Jonathan och jag som gjorde det mesta, but who cares! Lägger ut en bild på coola Candy (som vi döpte henne till) later. Annars idag har jag varit på storheden med familjen, Mormor är ju på stor besök. Nej, nu ska jag fortsätta med mitt rum... annars får mamma spader! See yah! <3











Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louise ditt enda fans

Ser att det HÄNDER något i ditt rum! hahaha

2011-04-29 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0